کارواش ایزی جت
نوشته شده توسط : مهران

 

کارواش ایزی جت راه حلی مطمئن برای شستشوی ماشین شما در منزل می باشد. آیا دوست دارید تا برای شستن ماشین خود دیگر نیازی به مراجعه به کارواش های بیرون نداشته باشید و خودتان براحتی و در کمترین زمان ممکن  بتوانید اتومبیل خود را بشویید؟ ما به شما استفاده از دستگاه کارواش ایزی جت را پیشنهاد می کنیم. با استفاده از این دستگاه براحتی  می توانید اتومبیل خود را مانند کارواش ها بیرون تمیز نمایید.همچنین از این دستگاه می توانید برای شستن و تمیز کردن سایر قسمت هایی که تا کنون دسترسی به ان  سخت بوده نیز استفاده نمایید.با وجود دستگاه کارواش ایزی جتحتی از ان برای آبیاری باغچه و گل های خود نیز می توانید استفاده کنید. همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این دستگاه دارای حجمی کوچک و قابل حمل بوده و براحتی  توسط آقایان و خانم ها قابل استفاده است. نحوه نصب آن بسیار راحت است و کافیست تا سر شلنگ آب را به انتهای این دستگاه متصل نمایید.این دستگاه دارای یک اهرم جهت  کنترل فشار آب می بلاشد و همچنین سری ان دارای چندین حالت مختلف آبپاشی است.

 

 

شما می توانید در حالت های مختلف از کارواش ایزی جت برای شستن اتومبیل خود و آبیاری باغچه ها و شستن  پنجره ها و جاهایی که دسترسی به انها مشکل است استفاده نمایید.ایزی جت وسیله ای است که می تواند در زمان شما بسیار صرفه جویی  کرده و همچنین در مصرف آب هم صرفه جویی خواهد کرد و و در نهایت از هر جهت که فکرش را کنید برای شما صرفه اقتصادی خواهد داشت.همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی اقدام به خرید این محصول نمایید.در هر کجای ایرن عزیز که باشید ما در ظرف کمتر از چند روز آنرا برایتان ارسال خواهیم کرددر ضمن کالاهای خریداری شده از فروشگاه پستی خرید دارای ضمانت تعویض است و اگر در حین ارسال برای کارواش ایزی جت شما مشکلی رخ دهد  می توانید درخواست داده نا ما انرا به صورت رایگان برایتان تعویض نماییم.برای ثبت سفارش به صورت تلفنی ینز با شماره تلفن هایی که در سایت قرار داده ایم می بایست تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.

 

 

این دستگاه دارای 8 حالت مختلف آب پاشی بوده و همانطور که در بالا نیز عرض کردیم از هر حالت می توانید بسته به نیازتان در قسمت های مختلف استفاده نمایید. کیفیست این محصول بسیار بالا بوده و تا مدت ها بدون اینکه نگران خرابی ان باشید می توانید از ان استفاده کنید. البته شایان ذکر است که مشابه همین کالا را با کیفیتی به مراتب پایین تر در فروشگاه های متفرقه در حال فروش هستند .پس دقت نمایید در هنگام خرید از فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه این کالا نمایید.در تصویر همانطور که ملاحضه می کنید یک مخزن در زیر دستگاه نصب شده است و می توانید درون ان کف و مواد شوینده بریزید و در هنگامی ک:/.- اهرم دستگاه را فشار می دهید آب به همراه مواد شویند  خارج شده و دقیقا ماند یک کارواش واقعی می تواند برای شما عمل کرده و در عرض چند دقیقه عملیات شستشوی یک اتومبیل را انجام دهد.شاید شستن یک ماشین با دست خالی بسیار زمان بر و سخت باشد اما باور کنید با استفاده از دستگاه کارواش ایزی جت خیلی زودتر و آسان تر از آن چیزی که فکرش را می کنید می تواند عملیات شستشو را انجام دهید. حتی برای آبیاری باغچه ها و گل ها اگر قرار باشد بدون کارواش این کار را اناجم دهید می بایست مقدار زیادی آب مصرف کنید اما کافیبست تا با استفاده از این دستگاه و تنظیم نوع آبپاشی ان به حالت قطره ای  با کمترین آب مصرفی کل گل ها و باغچه خود را آبیاری نمایید.

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

فیلتر تصفیه آب 

عینک پلیس

خرید عینک پلیس

عینک ریبن 





:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: